İste yeni bir çözüm: iki farklı mikrofon pre
farklı iki renk için tek bir ünite içerisinde. Yoğun istek üzerine kanallardan
biri SLAM üründe olan ile aynı, lambalı ve trafolu. İkinci kanal ise tamamen
Hutch tarafından tasarlanmış "lambasız" devre yapısına sahip ve eski
İngiliz konsolların lambasız tasarımlarının trafolar ile birleşiminin ortaya
çıkardığı lezzete sahip. Bu ürün daha önceden yapılmış herhangi birşeyin
kopyası değil. O klasik ayrık sesin yeni bir tat ortaya koyması adına tekrar
tasarlanmış hali. İki kanalda basit bir amaca hizmet etmekte; 'mikrofonu
bağlayın ve mükemmel ses versin'. Lambalı kanal parlak gitarlar, nefesliler,
ziller ve bazı vokallerde yükselmekte iken, lambasız kanal kanal daha çok
yumuşak vokaller, davullar, bas ve sert gitarlar gibi enstrumanlar için ön
plana çıkmakta. Ancak hangi kanalın hangi iş için daha iyi olduğunu denemeden
de bilemezsiniz. Ama en azından 1U ünite içerisinde kalifiye iki
preamplifikatöre sahip olacaksınız.
Günümüzde çok miktarda mikrofon
preamplifikatör mevcut ve insanlar mikrofon preamplifikatörü seçimlerini belli
kaynakların performans ve seslerine, mikrofon seçimlerine ve bu
kombinasyonların değişik parçalarda nasıl çalıştığına göre yapmaktalar. Bu yaklaşım
hala geçerlidir ancak en az 3 veya 4 farklı stereo preamplifikatör gerektirir,
ayrıca kalite işin içine girdiğinde bu pahalı bir yol olmaktadır. Manley TNT
mikrofon preamplifikasyonunda yeni bir konsept olup önceliği stereo kayıttan
önce seçim yapabilmek olanların ve en iyiyi isteyenlerin tercih edeceği
üründür.
TÜP
KANALI (Sol Kanal)
• Tüp Kanalı Vakum
Tüpü: 1 x 12AT7EH + 1 x NOS 6414 veya 6414W
• Gain Aralığı: +10 dB’den +80 dB’ye (20’den 70dB’ye 5 dB adımda)
• Mikrofon Giriş
Empedansı: 600, 2400, 10,000 Ohm
• Enstrüman Giriş
Empedansı: 300K,1Meg, 3 Meg Ohm
• Frekans Aralığı: (-1 dB) 10 Hz’den 30 kHz’ye; (-3dB) 5 Hz’den 45 kHz’ye
• THD & NOISE
(1 kHz @ 20 dB gain): 0.035% tipik (-68 dB)
• Noise Floor: -60
dB tipik +4dBm’ye refere
• EIN: -120 dB
• Sinyal/Gürültü
oranı @ 70 dB Gain: 95dB (TRIM’in etkisi çok yüksek)
• Maksimum çıkış 1%
THD dengeli üzerinden+4 XLR: 31 dBu
COOL KANAL (Sağ veya
Solid State Kanal)
• Gain Aralığı: +10 dB’den +80 dB’ye (20’den 70dB’ye 5 dB adımda)
• Mikrofon Giriş
Empedansı: 300, 600, 2000, 2 Meg Ohm
• Enstrüman Giriş
Empedansı: 100K, 300K,1Meg, 3 Meg, 10 Meg Ohm
• Frekans Tepkisi: (-1 dB) 15 Hz’den 30 kHz’ye; (-3dB) 5 Hz’den 50 kHz’ye
• THD & NOISE
(1 kHz @ 20 dB gain): 0.01% tipik (-80 dB)
• Noise Floor: -66
dB tipik +4dBm’ye refere
• EIN: -126 dB
• Sinyal/Gürültü
oranı @ 70 dB Gain: 85dB (TRIM’in etkisi düşük)
• Maksimum çıkış
1% THD için:
Dengeli
üzerinden +4 XLR: 30 dBu
Dengesiz
üzerinden +4 çıkış: 24 dBu
Dengesiz
üzerinden -10 çıkış: 16 dBu
• 60' / 70's anahtar
kullanarak Distortion @ 1K:
1.5% tipik LED
onset iken (+4 dBu çıkışı)
3% tipik LED tamamen
yanarken (+7 dBu çıkışı)